פלטפורמות דיגיטליות השפיעו על תעשיות כמו חלונות, אינטרנט ואייפון, אך רבים תוהים מדוע ואיך. אנו יודעים שיש מעט יישומים משלימים, ולכן המשלימים משקיעים בחידושים ספציפיים לפלטפורמה. בכל הנוגע ליצירת אפקטים ברשת, יש נושא עוף וביצה עם חדשנות בפלטפורמה: כיצד מפעילי פלטפורמות יכולים להפוך את זה לאטרקטיבי עבור לקוחות פוטנציאליים לבצע קניות בפלטפורמה אם אין משתמש קצה שמוכן לקנות את התוסף? אתה יכול לקבוע את הקהל המשתמש בפלטפורמה על ידי התבוננות בדמוגרפיה של משתמשים בפלטפורמה זו. ישנם מספר סוגים שונים של מכשירים – משתמשים שמוכנים ומסוגלים "לקנות" תוספי פלטפורמה.
פלטפורמה מתאימה במצב טוב ורק זקוקה להשקעה כדי לחדש ולהשיג ערך, אך פלטפורמה בריאה עובדת כרגע וצריכה להיות מודרניזציה כדי להתכונן לדרישות עתידיות. מומחים אומרים כי לבעלי תפקידים יש את היכולת ליצור פלטפורמות משלהם, ליצור פלטפורמה יחד ולהבין כיצד להשתמש בפלטפורמות אחרות לטובתם. מומחים אומרים כי פלטפורמות בריאות פועלות מכיוון שהן עובדות כעת, אך אינן יכולות להתחרות במה שמתחרות יכולות. פלטפורמת Fit, ואז בצע בדיקת כושר בפלטפורמה ובדוק אם זה מתאים למודל העסקי של החברה. לדברי מומחים, חברות מבוססות יש אפשרות לא רק ליצור את הפלטפורמות בעצמם, אלא גם להיות חלק ממערכות אקולוגיות של פלטפורמות, למלא תפקיד ביצירת פלטפורמות עבור עצמן או עבור חברות אחרות, ולמצוא דרכים לנצל את היתרונות שלהן על פני אחרות.
יצירת אסטרטגיית פלטפורמה מתחילה בהחלטה האם ליזום פלטפורמה משלך או להשתתף בפלטפורמות קיימות או מתפתחות. אם קל להשתמש בפלטפורמת מסחר אלקטרוני תלוי בגודל הפלטפורמה, בתהליכי העבודה שלה ובמודל העסקי של החברה שלך ושל לקוחותיה.
אם הפלטפורמה שלך מתמקדת בחיבור צרכנים ומפיקים, הקטגוריות אליהן היא נופלת ישנו את ערכי הליבה שאתה מבקש להעביר. סוגי פלטפורמות עובדים עם מגמות שמתגלות כשאתה בונה פלטפורמת מסד נתונים לעסק שלך.
צוותי פלטפורמה מתמקדים בדרך כלל בהמרת יכולת פלטפורמה לשרת לקוחות בפלטפורמות אחרות. כאשר פלטפורמה עוקבת אחר המודל העסקי שלה, היא מתמקדת יותר בחוויית הלקוח מאשר בערך העסקי של הפלטפורמה.
דרך נוספת להתחשב בדינמיקה זו היא שמלאי פלטפורמות החליפין מוגבל ורק מספר מסוים של אנשים צורכים את מלאי הפלטפורמה הזמין בזמן מסוים. בכך שהיא מאפשרת לפלטפורמה אחת לארגן מיליוני משתמשים, עמדת הכניסה של פלטפורמה מקוונת יכולה לפתוח פתח לשיטות מסחר חד צדדיות שמזיקות, אשר לחברות המשתמשות בפלטפורמה אין תרופות יעילות עבורן.
קביעת איזו פלטפורמה וסוג עסק נכונים צריכה להיות תמיד אחד הצעדים הראשונים בעיצוב פלטפורמה. השלב הראשון בגישה לבניין ובניית פלטפורמה דיגיטלית כחוויה הוא זיהוי הרגעים והדברים החשובים לסוגים שונים של משתמשים, מכיוון שחוויה זו חייבת לספק את הפלטפורמה.
כפי שאתה יכול לראות, להבנת סוג הפלטפורמה יש השפעה עצומה על האופן שבו אנו מתכננים את עסקאות הליבה וארבע הפונקציות של הפלטפורמה שלנו. סוג הפלטפורמה משפיע על אופן הטיפול בארבע הפונקציות הללו, מה שהופך אותה לאחד ההבדלים המהותיים ביותר שעל פלטפורמות וחברות להבין. מכיוון שפלטפורמות שונות מציעות פונקציות ומגבלות שונות, אנו יכולים גם לזהות מגבלות של פלטפורמות בתהליך פיתוח התוכנה, כאשר פלטפורמות מציעות פחות פונקציונליות (מוכנות) וסוגים שונים של עסקים (עסקים לעסקים). סוגי פלטפורמות משפיעים גם על האופן שבו כל אחד מהם מטפל בסוגים שונים של עסקאות (למשל עסקאות, עסקאות למשתמש, סוגי עסקאות וכו ').
לכל חנות מקוונת יש את הצרכים שלה, ובחירת פלטפורמת המסחר האלקטרוני הנכונה היא חלק קריטי בפתרון האתגרים היומיומיים הגלומים בעסק שלך. יצירת פלטפורמה דיגיטלית רבת עוצמה המעניקה לעסק וללקוחות שלך גישה למגוון רחב של מוצרים, שירותים ושירותים היא אחד ממעשי האיזון העדינים שאתה צריך כדי להשיג הצלחה מדהימה כדי לנהל אותם. לכן, מציאת סוג הפלטפורמה המתאים לעסק שלך צריכה להיות תמיד אחד הצעדים הראשונים בעיצוב הפלטפורמה שלך.
בניית פלטפורמה משל עצמה ברוב השווקים שבהם פלטפורמות גלובליות כבר פורחות עשויה להיראות כמו התחמשות בדחפור. עם זאת, השתייכות לפלטפורמה היא דרך לעסוק בשוק שלך במהירות ובעלות נמוכה יחסית וללמוד את כלי המסחר. תשתית פריסת פלטפורמות חיונית אם קל יותר להשתמש ביכולות הפלטפורמה מאשר לבנות ולתחזק את עצמך.
אם אתה מנהל פלטפורמת עסקאות טהורה היום, יתכן שזיהית את היתרונות של יצירת הגמישות המאפשרת לצדדים שלישיים לבנות על הפלטפורמה שלך. גמישות זו מאפשרת לך לפתח יישומים המשתמשים ב Elastic Beanstalk, שאינו מציע שליטה באותה רמה על ניהול פלטפורמות כמו פלטפורמות אחרות, כגון Bitfinex.